söndag 6 maj 2012

Måleri målera

Gubben min är duktig och målar i hallen uppe, panelen har haft en brun lasyr. Nu äntligen blir den vit och fin. Golvet ska slipas, trappen och räcket ska också målas troligtvis en
ljus ljus grå nyans. Det kommer att bli jättefint när det är klart.



Här har det verkligen toksnöat, helt otroligt i maj månad. Nu må det väl ändå vara över!
Längtar efter blommor och grönt gräs. Köpte penseer i fredags och dom står fortfarande i sina krukor. Däremot har jag satt om pelargoner och diverse andra blommor så nu är det bra med det för ett tag.
Känner mej lätt yr i helgen kanske det beror på suddet i mitt öga, det känns ganska besvärande faktiskt men jag vänjer mig väl så småningom. Får väl höra vad dom säger i morgon på "ögon". Det värsta skulle vara om jag inte skulle få köra bil.


Jag har knåpat ihop en bild med en sista hälsning till vår kära granne som begravs på lördag, den blev riktigt bra till slut, men det suger så mycket energi. Så jag ska ta och göra några andningsövningar som jag hittat hos stresscoachen Maria Helander


Kram/Susanne

1 kommentar:

  1. Så fint ni kommer att få det, vilken händig man du har.
    Hoppas det blir bättre med ditt öga och att yrseln försvinner <3
    Kram // Annelie

    SvaraRadera