tisdag 13 mars 2012

Är glad och tacksam.

Tiden rinner iväg fort. Det känns som veckan kommer att springa i väg. Fullt upp på jobbet plus flera möten. Känns som jag inte hinner någonting. Ibland känns det som jag är väldigt stressad, fast stannar jag upp och tänker efter så är det inte så farligt. Jag kan stressa för stunden och innan dagen tar slut så känner jag att jag ju faktiskt har koll på läget.

Däremot är jag orolig för en arbetskamrat som blivit sjuk, det kan i värsta fall vara allvarligt.
Men vi vet inte ännu. Tänker på henne och håller tummar och tår att det finns bot.
Får vara glad och tacksam för varje dag.


Kram/Susanne

2 kommentarer:

  1. Vad bra att du kunde känna att läget var under kontroll och inte helt stressat, lite stress kan nog vara bra bara man hinner stanna upp ibland :o))

    Hoppas det inte är allvarligt med din arbetskamrat!

    Kram Maritha

    SvaraRadera
  2. Hej Susanne!
    Tittar in och ser hur du har det här på din blogg. Jätte trevligt. Nej jag har ingen, men tanken har varit där många gånger. Jag har skrivklåda så det hade passat mig bra. Ibland behöver man skriva av sig. Livet känns lite lättare då. Hoppas det inte är för allvarligt med din vän. Jag miste min bästa vän endast 47 år och tiden läker alla sår sägs det, men tiden går alldeles för långsamt. Idag har vi storkalas och jag ska snart ge mig åstad. Ska bli riktigt kul, men tur att det inte är för ofta.
    Skoj att du fick min "doftarvovve". Kunde inte motstå den. Påminner lite om tjuren Ferdinand.
    Ha en skön helg och Take Care
    Kram Agneta

    SvaraRadera