lördag 25 februari 2012

Precis som det ska vara

Tänk att det alltid är skönt med helg när jag jobbar alla dagar i veckan. Bara få vara. Jag har nästan aldrig lust att hitta på något speciellt på helgerna. Bara skönt att få äta något gott tillsammans med min sambo och titta på något trevligt program på TVn. Som i kväll Melodifestivalen. Det är väl så att jag känner mej trött efter veckan och det känns motigt att dra igång något. Fast jag skulle så väl behöva, jag vet ju att det brukar bli trevligt att träffa andra människor också. Nästa helg har vi planerat att gå ut och äta med vänner, då blir det i alla fall något annat.

I dag har det städats en aning och jag har varit ute på en prommis i det härliga vädret.
Det är sällan jag promenerar numera för aj aj det känns i fötterna och mina hälsenor.
Det hjälper inte mycket med skoinläggen heller, jag inser att det även är något annat som gör att jag får ont. Mina leder spökar, det är inget reumatiskt snarare är det åldern och vikten.
Jag vill inte bli någon haltande gammal tant....
Läste om att nypon ska vara bra för lederna och har tänkt att jag skulle prova men det har inte blivit av ännu. Just nu är det Omega 3 som gäller.



Ha det!
/Susanne

2 kommentarer:

  1. Godmorgon!
    Hoppas att du har det bra i kylan. Ja, här är det i alla fall kallt igen. Men solen håller på att gå upp så det blir säkert en fin dag. På tal om nypon så kan väl jag säga att de har hjälpt mig. Inte går väl värken i fötterna över men det lindrar. Jag skickar efter nyponkapslarna "LITOMOVE" från Hälsans Naturmedicin www.halsans.com Brukar ringa och prata med en trevlig karl:O) som heter Lasse. Här har du numret om du skulle vilja ringa 0411-73533 Blir billigare att skicka efter om de inte har extrapris på hälsokosten förstås. Ha en bra dag vännen. Kram Kerstin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för tipset Kerstin!
      Kanske jag skulle prova Litomove eller så blir det Nypozin.

      Radera