torsdag 14 juni 2012

Långa dagar

Jag tycker att dagarna är långa numera, inte för att det är långsamt men ändå. Inte läggdags ännu och jag känner mej jättetrött och har ont i ben och fötter.
Kanske det beror på att jag och min sambo åkte till Ikea och shoppade i går.
Vi missade det fina vädret som vi väntat på men resan var nödvändig. Så nu är jag mätt på Ikea ett tag.



I eftermiddag har jag och en kompis gått broarna runt, vi stannade och fikade på Kyrkholmen, det var trevligt att träffas för det var flera år sedan sist. Så jag är väl trött efter det också. Jag är fortfarande halvt sjukskriven p.g.a ögat fram till min semester. Hoppas även att kunna samla lite energi  inför hösten.



Har en del små trevligheter att se fram emot innan semestern så jag hoppas att även det ska ge  mig energi.
Snart midsommar ju...oj..oj...känner mig något snuvad på sommaren hittills.

Kram Susanne

2 kommentarer:

  1. Ja man känner sig verkligen snuvad på sommaren, var är den någonstans?? Nu vet ju jag att jag kommer att få värme på min semester, men jag vill ha det nu också...
    Hoppas dina ben fått vila och inte känns så trötta längre och att du tycker det är rätt ok att jobba halvtid fram ill semestern.
    Kram Annelie

    SvaraRadera
  2. Var har du tagit vägen vänner <3 ?
    Har du semester och har rest bort kanske, saknar dig <3
    Kram Annelie

    SvaraRadera